Історично склалося, що винайти новий шлях вирішення нагальної потреби – довгий та дорогий шлях. Як…
Шити ми почали задовго до створення бренду. Спочатку це було сімейне ательє. А в 1994 р. ми зареєструвалися офіційно і з’явилося підприємство з назвою «Добра справа». За давальницькою схемою ми відшивали вироби на вітчизняних фабриках і продавали їх усередині країни під власним брендом. Так ми працювали до 2000 року. А в 2001 році ми купили приміщення і створили вже свою фабрику.
Труднощі, якщо ти власник бізнесу, виникають завжди, і у всіх, це не залежить від сфери в якій ти працюєш.
Ми працюємо з різними матеріалами, за умови, що вони якісні. До них відносяться й утеплювачі від компанії К.tеx.
Тонкий утеплювач slimtex® ми використовуємо в пальто, там де є неприпустимою велика товщина.
Утеплювач Hollowsoft® ми використовуємо в куртках. Також цей утеплювач щільністю 100г/м2 недавно вставили в зимове пальто. Він досить тонкий і при цьому теплий. Результат нам сподобався.
Гадаємо, що лайфхаками ділитися не прийнято. Всі наші хитрощі і новинки відразу видно у виробах. Їх охоче використовують конкуренти. А ми й не ображаємося, нехай користуються нашими ідеями, адже це надихає нас придумувати щось нове.
В ідеальному пальто чоловікові легше підкорювати світ :)))) А це означає, що пальто має бути водночас комфортним і красивим. Таким, щоб захоплювати з першого погляду.
Найпопулярніші моделі — це неформальна сучасна класика.
Ні не часто. Гадаємо, що чоловіки не дуже люблять експерименти.
Зараз кожна людина сама собі бренд. Ми намагаємося налаштуватися на її хвилю і через брендування ведемо діалог зі своїм клієнтом.
Верхній одяг повинен бути витривалим, зручним і безумовно красивим. Поєднати все це і є мистецтво.