Історично склалося, що винайти новий шлях вирішення нагальної потреби – довгий та дорогий шлях. Як…
Вкотре торкаючись теми брендових утеплювачів і їхніх переваг над синтепоном ми прагнемо навести об’єктивні факти, які б допомогли розібратися з можливостями синтетичної ізоляції нового покоління та пояснили б клієнтам, чому, наприклад, утеплювач Hollowsoft® не може коштувати як звичайний синтепон. У статті продовжимо досліджувати тематику брендових утеплювачів і розкривати їхній потенціал.
Значення синтепону для швейної галузі складно переоцінити, особливо в 90-х та на початку 2000-х років, коли цей матеріал зумів стати дешевшою заміною натурального пуху, а значить зробив верхній одяг доступнішим у ціні. Тому значна частка мас-маркетових виробників активно використовувала синтепон і загалом була задоволена його можливостями, навіть попри деякі недоліки, що могли з’являтися в процесі експлуатації. Поряд з цим, бренди, що працювали у люксовому сегменті верхнього одягу продовжували використовувати натуральний пух, бо могли собі дозволити його за ціною.
Ситуація змінилася, коли виробники синтепону почали активно працювати над усуненням недоліків та покращенням функцій цього матеріалу як утеплювача. Це стимулювало розвиток різноманітних брендів утеплювачів, наповнення ринку новими матеріалами та збільшення конкуренції. Така ситуація вплинула на сприйняття синтепону лише як заміни натурального пуху, адже багато з брендових синтетичних утеплювачів могли конкурувати з натуральним пухом. У свою чергу, синтетична ізоляція стала цікавою не лише виробникам, що орієнтуються на мас-маркет, а й тим, хто спеціалізується на одязі від кутюр.
Компанія К.tex була однією з перших, що запропонувала українському ринкові брендові утеплювачі для одягу. І не лише запропонувала, а й щорічно намагається розвивати інформаційну компетентність у цій сфері.
Кожен з брендових утеплювачів компанії К.tex має свої сильні сторони і функціонально здатен закривати безліч завдань від підсилення окремих деталей одягу, до формування повноцінного пакету утеплення. Наприклад, тонкий утеплювач slimtex® забезпечує високий рівень теплозахисту при мінімальній щільності. Утеплювач Hollowsoft® має каландровану поверхню, що значно знижує ризик міграції волокна. Утеплювач Termoloft® з надзвичайно м’якою структурною волокна має особливо приємні тактильні властивості і здатен відтворити супер-об’єм особливо актуальний для сучасних фасонів пуховика.
Крім того брендові утеплювачі компанії К.tex мають широку лінійку щільностей, що дозволяє обирати максимально вигідний для себе варіант. Матеріали добре комбінуються між собою, наприклад, для ефективного утеплення виробники часто використовують двошаровий спосіб, поєднуючи тонкий утеплювач slimtex® з утеплювачем Hollowsoft® чи Termoloft®.
Дізнатись більше про особливості використання брендових утеплювачів та актуальних трендів у сфері утеплення можна буде у наступних публікаціях. Дякуємо, що ви з нами.