11.12.2019

Про перемогу у конкурсі – історія Gorset

Компанія K.tex вже другий рік поспіль приймає участь у конкурсі молодих дизайнерів NFZ в якості журі у номінації OUTWEAR. В цьому році фінал нашої номінації видався дуже напруженим, стільки цікавих і різних дизайнерів змагалося! Переможцем став бренд Gorsset – Анастасія Климчук та Оксана Уницька, донька і мама, партнерки та справжні майстрині. Про те, як сімейні традиції та технічний підхід привели до перемоги далі у нашому матеріалі.

Розкажіть трохи про створення вашого бренду

Традиція виготовлення одягу передавалась з покоління в покоління. Історія почалась з нашої прабабусі, яка в Івано-Франківській області була знаною майстринею по виготовленню кептарів/горсетів. Це і стало основною ідеєю нашого бренду Gorsset, тому що горсет – верхній натільний жіночий одяг. І як сказав відомий японський модельєр Рей Кавакубо: «Щоб створити щось  нове, потрібно починати навіть не думаючи про дизайн і моду», що, власне, ми і зробили, почавши з традицій.

У кожного народу є свої глибокі уявлення про красу, свої традиції, які закладені у їх менталітеті. Натхненням для створення колекції став традиційний український одяг, а саме – його функціональність, сакральність, символіка, яка обумовлена традиційним баченням світу українців та його сучасна актуальність.

Чому саме верхній одяг?

Основне завдання, яке ми поставили перед собою – як створити нову версію національного одягу так, щоб вона була одночасно сучасною і в ній був присутній національний колорит, особливості крою і декору. Ми хочемо передати зв’язок минулого часу із сьогоденням, віднайти цей баланс.

Особливості нашої колекції – вистьожка ,яку ми підбираємо самі відповідно до українського орнаменту. Ця вистьожка не ручна, а машинна, тому що ми зразу ж продумуємо варіанти для впровадження такого продукту на виробництво. Вироби із цієї тканини – це повністю наша особиста робота, починаючи від вибору орнаменту до підбору матеріалу та стьобання у компанії K.tex на утеплювачі Termoloft® щільності 150 г/м². Утеплювач Termoloft® дозволяє виготовити легкий і зручний одяг, в ньому високі термоізоляційні властивості та високі показники відновлюваності. Звичайно, часу на виробництво затрачаємо не мало, але це не є простий пуховик-ковдра, яке можна знайти у будь-якому мас-маркеті.

При створенні цієї колекції ми тривалий час вивчали історію традиційного костюму і дійшли висновку, що витонченість посідала важливе місце серед вибору одягу. Кожна панянка хотіла якнайкраще підкреслити свій тонкий стан, підкреслити  лінію талії та округлість жіночих форм. Гармонійність костюму досягалася шляхом переважання горизонтальних ліній і використання геометричних форм у крої (трикутник і квадрат). Це створювало відчуття пишності у верхній частині, яка плавно згладжувалася в області талії. До того, щоб надати силуетам витонченості, як і в давнину, ми вшили спеціальні зав’язки, які фіксують стан дівчини та підкреслюють округлість форм ( колись використовували замість бюстгальтера).

Як виникла ідея використовувати стьобання в одязі? Розкажіть про ідею створення?

Здавна, на території України стьобаний верхній  одяг був популярний. Оскільки, наша колекція виникла на основі української традиції, тому ми і відтворили відповідну тканину, але додали їй елементи сучасності.

Яким, на вашу думку, має бути верхній одяг?

Він має бути теплим і зручним. Йому мають бути притаманні гігроскопічні та теплоізоляційні функції. Водночас він має бути зручним в динаміці.

З якими труднощами зіткнулися при виготовленні верхнього одягу?

При створенні нашої колекції ми були в пошуках якісної стьобаної тканини для верхнього одягу. Не знайшовши ту, яка б відповідала нашим вимогам, ми зрозуміли, що тканину маємо виготовити самі. На  одній із лекцій від компанії K.tex ми ознайомились з їх продукцією і вирішили, що це те, що нам потрібно. Для себе обрали утеплювач Termoloft®, який забезпечив нашому одягу хорошу теплоізоляцію та зручність.

За якими принципами підбираєте матеріали?

Ми прихильники «сталої» моди, тому особливістю наших виробів є те, що ми  обираємо  тканини натуральні та високої якості. Речі ми виготовляємо у власному ательє, де працюють професіонали вищого рівня.

Поділіться власними лайфхаками роботи з утеплювачами

Лайфхак один: бути професіоналом у виготовленні одягу.

Яким, на вашу думку, має бути верхній одяг?

Він має бути теплим і зручним. Йому мають бути притаманні гігроскопічні та теплоізоляційні функції. Водночас він має бути зручним в динаміці.

Ви – цікавий родинний тандем. Чи є якісь правила у роботі між Вами?

У нас чітко розподілені обов’язки. Кожен відповідає за свій процес. Мама відповідає за конструкторсько-технологічну частину, оскільки в нас власне виробництво і виготовлення одягу відбувається безпосередньо там, а я займаюсь дизайном, підбором матеріалу, презентаціями, показами та шукаю нові ідеї для втілення.

Які маєте плани на майбутній рік?

Плануємо розвиватись, співпрацювати з компанією K.tex і надалі, створювати новий якісний верхній одяг як для жінок, так і для чоловіків і збільшувати число наших прихильників.

Ваше побажання тим, хто планує стати дизайнером.

Ця сфера вимагає повної самовіддачі і важкої праці. Потрібно бути не тільки ідейним генератором, але і добре розумітись в технології пошиття, тканинах і менеджменту.  А головне – бути фанатом своєї справи.

Рекомендуємо

Останні матеріали