22.05.2019

Перспективи розвитку верхнього одягу у майбутньому

За останні роки сегмент верхнього одягу за своїм значенням і темпами розвитку досить яскраво виділився у сфері швейної промисловості. Ця тенденція властива не лише Україні, а й світовому виробництву верхнього одягу загалом.

Сьогоднішні куртки, пальта, пуховики — це не лише одяг, який зігріє в холодну погоду, підкреслить стиль чи зафіксує тренд за допомогою лідерів думок, а й перспективна можливість заявити про себе, одна з основних сфер розвитку моди майбутнього.

Функції, які покладаються на верхній одяг:

  • Збереження тепла
  • Ідентифікація стилю (наприклад, класика чи спорт)
  • Фіксація тренду (наприклад, одяг оверсайз)
  • Розвиток технологій (наприклад, куртка з підігрівом)
  • Екологічна відповідальність (наприклад, еко-шуба)

Виклики з якими ми стикаємося сьогодні можуть мати зовсім інший зміст вже завтра і ми розуміємо це, тому приймаємо таку можливість і навіть більше готові створювати верхній одяг за новими правилами. Ми усвідомлюємо, що мода майбутнього має виконувати набагато глибші функції, які покликані зберегти навколишнє середовище, зменшити рівень нераціонального споживчого використання, підсилити можливості людського тіла та ін. Тому наша компанія обрала собі напрям розвитку, який нерозривно пов’язаний із запитами і потребами сучасного ринку.

Тенденції розвитку верхнього одягу

Сьогодні чітко сформувалося декілька окремих напрямків, котрі дуже вдало відображають тренди у верхньому одязі. Коротко розглянемо їх.

Конвергентність

Тенденція, яка відображається чи не в кожній сфері сучасного життя. Починаючи від біосфери, закінчуючи лінгвістикою чи засобами масової інформації. Мода також не виняток. Ми конкретніше розглянемо, що саме мається на увазі під конвергенцією верхнього одягу. Отже, йдеться, насамперед, про побудову функціоналу властивостей, який би працював максимально комфортно в межах обраних погодних умов і сфер використання, наприклад, щоб в одному ж тому  одязі було зручно ходити як на роботу так і активно відпочивати чи проводити час з родиною. Такий функціонал можливо створити при умові, що з різних груп матеріалів взяти кращі властивості і об’єднати їх у новий комплекс. Наприклад, Джинін Едвардс (Jeanene Edwards), фахівець компанії Fruit of the Loom/JERZEES робить ставку на теплі без об’єму. Концепція якого полягає у створенні утеплювачів нового покоління з максимальною мінімізацією об’єму, але при цьому без втрати тепла. Якщо спроектувати це на асортимент компанії К.tex, то можна знайти паралелі з тонким утеплювачем slimtex®, що дуже вдало потрапляє в ціль запитам майбутнього.

Маркус Девіс, менеджер з розвитку продуктів Hanes Brands, також зазначає, що конвергентність у верхньому одязі скоро вийде на перший план, а його перехресна функціональність буде ключовою.

Екологічність

Тенденція відмови від натурального пуху на користь синтетичних утеплювачів вже досить тривалий час на піку популярності. Адже це безпечно, зручно в обробці  та дешевше від купівлі якісного пера та пуху. Її розвиток можна помітити на прикладі еволюції синтетичних утеплювачів, які зараз за функціональними особливостями не уступають натуральному аналогові і при цьому абсолютно не завдають шкоди птахам як основному джерелу отримання пуху та пера. У сучасних синтетичних утеплювачах співвідношення ваги та рівня зберігання тепла дозволяє створювати різноманітний одяг для усіх сезонів.

З асортименту компанії особливо рекомендуємо звернути увагу на утеплювач Синтетичний пух by K.tex, що за підсумками  сезону осінь-зима 2018-2019 користувався неабиякою популярність у виробників, у цьому сезоні гадаємо тенденція також збережеться.

Більше тенденцій розглянемо у наступних публікаціях. Якщо у вас виникли запитання – пишіть на пошту або телефонуйте. Ми завжди раді допомогти.

Рекомендуємо

Останні матеріали