Історично склалося, що винайти новий шлях вирішення нагальної потреби – довгий та дорогий шлях. Як…
Стьобаний одяг є чи не одним із найбільш довготривалих модних трендів, адже щороку ми бачимо різноманіття фасонів одягу на якому в більшій чи меншій мірі використовуються стьобані елементи. Змінюються візерунки, комбінації, але залишається стабільна потреба споживача у носінні стьобаних речей. І це пов’язано як з естетичною складовою так і з функціональною практичністю, яка властива простьобаному одягові.
У статті розглянемо 2 з найпопулярніших візерунків для стьобання, а також виділимо типові фасони, де вони використовуються найчастіше.
Візерунок «Смужка» справді є найбільш вживаним у простьобаному одязі, адже його легко відтворити і більшість виробників класичних пуховиків та курток залюбки вибирають саме його. В залежності від відстаней на яких розміщують смужки, змінюється фінальний принт на одязі. На приклад, для зимових пуховиків чи оверсайз фасонів одягу частіше за все використовують більші відстані, а для приталеного силуету, навпаки — менші. Також не великі відстані між простьобаними смужками підійдуть для легких весняних та осінніх курток, утеплених піджаків.
Візерунок «ромб» дуже активно був популяризований модним будинком Chanel, саме тому він початково асоціювався з класичними канонами високої моди, а вже згодом його активно перейняли бренди, що в першу чергу орієнтувалися на мас-маркет. Експеримент видався успішним, адже сьогодні куртки-стьобанки ми можемо побачити фактично у більшості світових брендів, таких як Zara, Mango, H&M та ін. Стьобані ромби також активно використовувалися для домашнього одягу англійських аристократів, саме тому для сучасних фасонів пальт-халатів цей візерунок особливо актуальний. Для цієї моделі рекомендуємо тонкий утеплювач slimtex®, щоб максимально добре передати силует і підкреслити талію (якщо передбачається пояс).
Дізнатись більше про послугу стьобання тут. Утеплювач рекомендуємо підбирати в залежності від вибраного фасону та сезону.