В умовах динамічного розвитку ринку і високого рівня конкуренції потреба у підтвердженні якості готового виробу є надзвичайно важливою як для виробника так і для споживача. Споживач при виборі речей керується власним смаком та довірою до бренду, а виробник, у свою чергу, працює над створенням позитивного іміджу і дбає про те, щоб максимально задовольнити потребу клієнта. У середовищі такої взаємодії гарантійному брендингу відводиться роль посередника, який є ефективним для виробників та корисним для споживача.
У статті зібрали для вас корисну інформацію про значення гарантійного брендингу для різних сторін ринку.
З точки зору виробника готового виробу:
знак якості від виробника утеплювача;
додатковий аргумент на користь виробу;
маркетинг;
довгострокове співробітництво.
З точки зору продавця виробу:
знак якості виробу в цілому;
позиціонування на ринку: відмінність від конкурентів; відповідність ринку;
умова «продажу» (обов’язково або бажано мати);
формування бази аргументації для просування товару;
знак якості від виробника утеплювача;
додатковий аргумент на користь виробу;
маркетинг;
довгострокове співробітництво.
З точки зору покупця:
гарантія отримання певних властивостей;
гарантія якості виробу в цілому;
розширення знання про готовий продукт і його можливості;
статус;
інформація про товар (склад, властивості, догляд та ін.).
Як бачимо гарантійний брендинг у системі «Готовий виріб – Продавець – Покупець» виконує ряд важливих функцій, які в сукупності забезпечують високий результат на усіх рівнях.
Далі розглянемо основні види брендингу, які пропонує компанія К.tex.
Навісні ярлики – це ярлик, призначений для готового виробу, який використовується в якості додаткового джерела інформації про матеріал (утеплювач), який входить в пакет для виготовлення одягу.
Вшивні ярлики – це тканинний, полімерний чи виготовлений з іншого матеріалу ярлик, який призначений для вшивання у готовий виріб. За формою та видом матеріалу він буває різним. В окремих випадках може бути адаптований під спеціальні потреби виробника. До найпопулярніших матеріалів на яких замовлять вшивні ярлики належить атлас та жакард.
Брендування зони продажу – це комплекс брендованих матеріалів (плакати, банери, продуктові стенди та ін.), які допомагають роздрібним клієнтам створити привабливий простір для свого покупця. Забрендована зона виконує функцію привертання уваги, а також дає можливість покупцям отримати базову інформацію, яка можу стати ключовим аргументом при прийнятті рішення на користь покупки даного виробу.
Як бачимо гарантійний брендинг є ефективним інструментом, який комплексно працює на потреби різних сторін ринку. Саме тому компанія К.tex активно впроваджує гарантійний брендинг у ринковий вжиток. Сьогодні гарантійний брендинг можна отримати на преміум утеплювачі, такі як Termoloft, Hollowsoft®, slimtex®, синтетичний пух by K.tex.