Історично склалося, що винайти новий шлях вирішення нагальної потреби – довгий та дорогий шлях. Як…
Стьобаний одяг сьогодні є об’єктом масового вжитку, подіумним образом, трендовою річчю гардеробу. Він популярний вже декілька сезонів, бо вміє привертати до себе увагу і водночас є практичним. У статті детальніше розглянемо візерунки для стьобання та тренди, які започаткували відомі світові fashion-бренди. Крім цього трохи більше дізнаємося про практичні переваги стьобаних тканин.
Незмінним популяризатором стьобаних речей на подіумах є будинок моди Chanel. Бренд активно використовує візерунок – клітинку. У повсякденному носінні усі стикалися з нею, адже вона є чи не найпопулярнішою у вжитку сучасних брендів. У свіжих колекціях будинок моди Chanel також звернув увагу на смужки. Цей стьобаний візерунок органічно вписався у філософію бренду.
Фірмовий стьобаний візерунок від Dior – вишуканий і жіночний. Бренд вдало реалізував його не лише на верхньому одязі, а й на сукнях. Таке рішення допомагає підкреслити незвичні силуети. Фірмовий стьобаний візерунок Dior використовує з 2014 року.
Зверніть увагу, що в компанії К.tex є можливість замовити візерунок за мотивами оригінального діорівського принта.
У наступному сезоні продовжать бути популярними великоформатні візерунки. Про це свідчать колекції таких брендів як Fendi, Tommy Hilfiger, Stella McСartney та ін. У стьобанні переважають лаконічні геометричні форми. Для великоформатного стьобання під зимові колекції рекомендуємо утеплювачі: cинтетичний пух by K.tex, Hollowsoft®, Termoloft. Покажемо деякі з наших крупних принтів, які ми розробили для наступного сезону:
Практичні переваги:
Слідкуйте за нашими новинами та отримайте найактуальнішу інформацію про послугу стьобання та актуальні тренди.