25.03.2019

ANNA YAKOVENNKO: сімейний бренд з традиціями, цінностями та любов’ю

Розкажіть про створення вашого бренду?

Розуміння того що потрібно створювати бренд з’явилося ще у студентські роки. Ми з сестрою завжди були переконані, що це відбудеться. І з 2010 року почали випускати колекції під логотипом бренду ANNA YAKOVENNKO, але поштовхом у розвитку і становленні бренду вважаємо 2012 рік, в цьому році ми відкрили своє невелике виробництво і наша команда збільшується до 4-х людей. До нас із сестрою приєднуються й наші чоловіки. Ми — Яковенко Анна, Яковенко Олена, Кобзистий Владислав, Тринько Ілля — це кістяк і єдиний Організм бренду.

«ANNA YAKOVENKO — це воістину сімейний бренд, так як сім’я його створила, і сім’я буде його продовжувати. Ми створили свою справу і розвиваємо її далі з традиціями, цінностями та любов’ю»

Етапи розвитку бренду:

  • 2013 рік відкриття першого шоу-руму в Харкові;
  • 2014 рік відкриття шоу-руму в Києві;
  • 2016 рік запуск інтернет-магазину ANNA YAKOVENKO;
  • 2017 рік відкриття магазину в ТРЦ Караван у Харкові;
  • так само бренд продається в ЦУМі;
  • і в таких інтернет-магазинах як KAPSULA, Shopping Mall, Lamoda та Каста (modnaKasta).

Всі колекції бренду відшиваються тільки на власному виробництві, що знаходиться у Харкові.

Наш клієнт — це кожна жінка, дівчина, дівчинка. Це я, ви, мами, дочки, подруги, бабусі. Оскільки колекції різнопланові за своїм асортиментом, кожна жінка може знайти щось для себе. (Кожна, без винятку). Наша філософія «одяг — це не музейний експонат», тому ми створюємо одяг який можна носити.

Колекції випускаються 4 рази на рік. Зима, Весна, Літо, Осінь і ще приблизно 2 невеликі капсульні колекції з певною темою.

Наше виробництво — це зладжений і безперервний процес творення колекції. Можна сказати, що робота із закінчення однієї плавно перетікає в початок над створенням іншої. Наприклад, зараз випустивши зиму, ми вже почали працювати над весною. Від ескізу до колекції в магазині проходить приблизно 2 місяці роботи.

Як давно у вашому асортименті з’явився верхній одяг?

Верхній одяг в наших колекціях з’явився із початку створення бренду (з 2011 року). Це були пальта, а з 2013 року в зимових колекціях ми почали робити теплі куртки і пальта на утеплювачі.

З якими труднощами зіткнулися при виготовленні верхнього одягу?

Труднощі були при пошуку утеплювача. І створенні малюнку для стьобання курток і пальт. Але ми це пройшли і у результаті отримали гарний результат та досвід.

За якими принципами підбираєте матеріали?

Матеріал обираємо завжди в першу чергу за принципом якості. Якщо це пальто, то звісно намагаємося обирати матеріал із високим складом шерсті, якщо це простібані пальта та куртки із плащевої тканини, то намагаємося обирати натуральну підкладку.

З якими тканинами, фурнітурою та утеплювачами працюєте?

Так як, асортимент у нас дуже широкий, тому фурнітуру і тканини використовуємо дуже різноманітні. Звісно, що прагнемо використовувати натуральні матеріали. В наших колекціях багато бавовняних тканин, шерсті, віскози.

Утеплювачі використовуємо такі як, тонкий утеплювач slimtex® силікон, синтепон, шерстин. Фурнітура також дуже різноманітна, це ґудзики різного виробництва, різні під кожну колекцію, блискавки, мереживо, пір’я і т.д. Ще раз підкреслю, що через великий асортимент одягу, тканини, фурнітура і утеплювачі використовується дуже різні.

Для  яких фасонів використовуєте тонкий утеплювач slimtex®?

Тонкий утеплювач slimtex® використовуємо для пальт, плащів, курточок, бомберів, парок.

Поділіться власними лайфхаками роботи з утеплювачами?

Іноді використовуємо тонкий утеплювач slimtex® разом із силіконом. Коли шиємо зимові теплі куртки, верхню сторону куртки простьобуємо на силікон чи синтепон, а внутрішню на тонкий утеплювач slimtex®, так річ стає ще теплішою.

Яка модель верхнього одягу від ANNA YAKOVENKO є найпопулярнішою у цьому сезоні? Розкажіть про її створення?

Кожен рік наш бренд створює теплі куртки і пальта на холодні зими, і цей сезон не був винятком. У нас були пальта і куртки яскравих кольорів і об’ємних силуетів, із підкресленою талією. Найпопулярнішою моделлю стало біле об’ємне пальто з капюшоном.

Ви часто експериментуєте з фасонами?

Ми дуже часто експериментуємо з фасонами, кожна колекція особлива, з новими деталями, кольорами, силуетами, але у нашого бренду вже є свій стиль і тому кожен може впізнати нашу річ.

Яким, на вашу думку, має бути якісний верхній одяг?

На мою думку верхній одяг повинен бути, перш за все, комфортний. Мені здається, що такою і має бути якість — якщо вам комфортно в ньому, де б ви не знаходились.

Рекомендуємо

Останні матеріали