Історично склалося, що винайти новий шлях вирішення нагальної потреби – довгий та дорогий шлях. Як…
Процес стьобання як спосіб роботи з тканиною з метою надання її додаткових захисних функцій чи зміни форми/фактури використовується здавна. Згідно історичних відомостей перші стьобані речі з’явилися в Середньовічному Китаї, де швидко стали популярними і поширилися в інші країни Сходу. В Європі стьобані одяг з’явився в період Христових походів. Його основними популяризаторами були лицарі, які надягали стьобані сорочки під обладунки, щоб зробити їх носіння комфортнішим. Тобто, початковою функцією такого одягу була захисна.
З розвитком модної індустрії стьобання не втратило своєї актуальності. Розширення сфери використання стьобаних полотен для різних категорій товарів привернуло увагу багатьох виробників одягу як із сегменту мас-маркету так і тих, хто спеціалізується на подіумній моді. Така ситуація не лише закріпила тренд на стьобаний одяг, а й стимулювала збільшення кількості запитів щодо пошуку компаній, які б могли забезпечити якісне стьобання різного формату – від універсальних візерунків з послідовною системою повторювання та масових обсягом виробництва до унікальних речей, що орієнтовані на індивідуальну стилістичну концепцію дизайнера. У статті детальніше зупинимося на перспективах та перевагах промислового стьобання.
Актуальність стьобаних речей пояснюється як практичними так і естетичними факторами. Адже, наприклад, утеплені стьобані куртки чи жилетки – це чудовий баланс між легкістю та теплотою. Їх зручно носити в будь-яку пору року і комбінувати з різним одягом та аксесуарами. У Великій Британії та країнах Скандинавії стьобані жилети є невід’ємною частиною культури полювання та риболовлі, бо не сковують рухи і дають той рівень комфорту, який задовольняє їх в умовах підвищеної вологості і при сильних вітрах.
Стьобані речі мають здатність втілювати індивідуальні авторські концепти, тому їх часто використовують для створення fashion-інсталяцій, арт-шоу та ін. заходів, наприклад, як бренд Moncler. Крім цього стьобані тканини впливають на сприйняття фактури і форми об’єкта, що також розширює можливості їхнього використання у подіумних колекціях. Більше цікавих фактів про стьобаний одяг тут.
Промислове стьобання від компанії К.tex – це ефективний ресурс, який пристосований до сучасних потреб ринку та різних цілей виробників: від бажання отримати універсальну лінійку курток чи пуховиків для щоденного вжитку, до потреби створення унікального авторського почерку для подіумної колекції. Також слід згадати про можливість вибору утеплювача під конкретний задум. Адже це дозволяє не лише оптимізувати витрати на перевезення про які згадувалося вище, а й відкриває нові перспективи. Переглянути асортимент утеплювачів тут.
Компанія К.Текс вже більше 10 років надає послугу промислового стьобання для виробників одягу, меблів та домашнього текстилю. Детально про послугу можна дізнатися у нашого менеджера за номером +380 (44) 363-00-46.