19.04.2019

Про чоловічий верхній одяг: розмова з брендом Sun’s House

Розкажіть про створення вашого бренду?

Шити ми почали задовго до створення бренду. Спочатку це було сімейне ательє. А в 1994 р. ми зареєструвалися офіційно і з’явилося підприємство з назвою «Добра справа». За давальницькою схемою ми відшивали вироби на вітчизняних фабриках і продавали їх усередині країни під власним брендом. Так ми працювали до 2000 року. А в 2001 році ми купили приміщення і створили вже свою фабрику.

З якими труднощами зіткнулися при виготовленні верхнього одягу?

Труднощі, якщо ти власник бізнесу, виникають завжди, і у всіх, це не залежить від сфери в якій ти працюєш.

З якими тканинами, фурнітурою та утеплювачами працюєте?

Ми працюємо з різними матеріалами, за умови, що вони якісні. До них відносяться й утеплювачі від компанії К.tеx.

Для яких фасонів використовуєте тонкий утеплювач slimtex®?

Тонкий утеплювач slimtex® ми використовуємо в пальто, там де є неприпустимою велика товщина.

Для яких фасонів використовуєте утеплювач Hollowsoft®?

Утеплювач Hollowsoft® ми використовуємо в куртках. Також цей утеплювач щільністю 100г/м2 недавно вставили в зимове пальто. Він досить тонкий і при цьому теплий. Результат нам сподобався.

Поділіться власними лайфхаками роботи з утеплювачами?

Гадаємо, що лайфхаками ділитися не прийнято. Всі наші хитрощі і новинки відразу видно у виробах. Їх охоче використовують конкуренти. А ми й не ображаємося, нехай користуються нашими ідеями, адже це надихає нас придумувати щось нове.

Яким має бути ідеальне чоловіче пальто?

В ідеальному пальто чоловікові легше підкорювати світ :)))) А це означає, що пальто має бути водночас комфортним і красивим. Таким, щоб захоплювати з першого погляду.

Яка модель пальта з вашого асортименту користується найбільшою популярністю?

Найпопулярніші моделі — це неформальна сучасна класика.

Ви часто експериментуєте з фасонами?

Ні не часто. Гадаємо, що чоловіки не дуже люблять експерименти.

Які елементи брендингу ви використовуєте на ваших моделях?

Зараз кожна людина сама собі бренд. Ми намагаємося налаштуватися на її хвилю і через брендування ведемо діалог зі своїм клієнтом.

Яким, на вашу думку, має бути якісний верхній одяг?

Верхній одяг повинен бути витривалим, зручним і безумовно красивим. Поєднати все це і є мистецтво.

Рекомендуємо

Останні матеріали