20.06.2019

Куртки і не тільки: тренди чоловічої моди з утеплювачем Hollowsoft®

Фасони та тенденції у чоловічому верхньому одязі розвиваються так само динамічно як і в жіночому. Сьогодні, окрім варіацій курток, дизайнери пропонують безліч цікавих рішень та комбінувань. Щоб переконатися у цьому, ми розглянемо декілька колекцій із показів найпрестижніших тижнів моди (Мілан, Нью-Йорк, Париж). Детальніше звернем увагу на утеплення, стьобані принти та фасони, з’ясуємо, чому для таких різних варіантів верхнього одягу, підійде один і той же матеріал — утеплювач Hollowsoft®. За нашими спостереженнями, більшість клієнтів, які шиють чоловічі куртки використовують саме цей утеплювач.

На догоду поколінню Z: колекція від Moncler

Японський дизайнер Хіроші Фудзівара (Hiroshi Fujiwara) представив на Міланському тижні моди колекцію верхнього одягу в рамках концепції підбренду — Moncler Genius. Орієнтація на смаки і вподобання покоління Z і любов дизайнера до вуличної моди надихнули на створення лінійки верхнього одягу у різних фасонах: бомбери, оверсайзові куртки, жилети, укорочені пуховики, куртки-стьобанки. Помітно, що асортимент колекції адаптований під сезонність, бо є варіант як для зими, так і для осені, весни і літа. Усі чоловічі моделі колекції відзначаються функціональністю, простим кроєм і великими кишенями. Зі стьобаних принтів переважають класичні смуги.

Ретро мотиви від Todd Snyder

Нью-йоркський тиждень моди показав багато чоловічих колекцій, що переносять нас в атмосферу 60-70-хх рр XX cтоліття заміксовану із сучасними тенденціями багатошаровості та гендерної нейтральності у моді. Дизайнер Тод Снайдер (Todd Snyder) пропонує класичну модель бомбера яку носили американські авіатори а також різні варіанти пуховиків — укорочені і довгі, особливістю яких є великі кишені.

Комфорт по-французьки від Officine Generale

Дизайнер Пєр Махео (Pierre Mahéo) на Паризькому тижні моди представив неймовірно зручну колекцію верхнього одягу для чоловіків. В одному з інтерв’ю він відзначив, що натхненням для колекції стала робоча форма – куртки, жилети, комбінезони вдало адаптовані в урбаністичне життя, а тому виглядають стильно і комфортно. Як і в попередніх дизайнерів бачимо оверсайзову модель куртки, трохи видовжену, а також великі кишені. Більша частина колекції представлена у відтінках оливи.

Свіжі тенденції показують, що дизайнери не збираються відмовлятися від класичних курток, а навіть, навпаки, щоразу працюють над вдосконаленням їхнього фасону, дбають про підвищення рівня комфорту, поєднують ретро мотиви із сучасними смаками. Також ми бачимо асортиментну різноманітність, що робить верхній одяг для чоловіків більш цікавим і дає можливість обрати собі модель до смаку.

Утеплювач Hollowsoft®: матеріал, який працює

Підходячи до теми утеплення одягу, підкреслимо, що сьогодні фешн-ринком чітко сформований запит на якість і технологічність матеріалу. Тому для утеплювача важливо бути не лише добрим ізолятором тепла, а й мати набір властивостей, які б допомогли створювати перевагу для кінцевого виробу та полегшували б роботу з ним. Під усі перелічені критерії підпадає утеплювач Hollowsoft®. Завдяки запаяні двосторонній поверхні він піддатливий до різноманітних технологічних розробок, не сипиться, добре стьобається. А лінійка щільностей утеплювача допомагає адаптувати верхній одяг до відповідного сезону, створювати об’ємні деталі, або простьобувати оригінальні візерунки. Саме тому з ним так просто експериментувати і створювати різні фасони одягу. І власне через це його полюбляють українські дизайнери та виробники, які створюють верхній одяг для чоловіків.

Слідкуйте з нами за найсвіжішими новинами та тенденціями у сфері верхнього одягу, втілюйте сміливі ідеї та пишіть нам на пошту і в соціальні мережі. Ми завжди раді зворотному зв’язку.

Рекомендуємо

Останні матеріали

preloader