31.08.2018

Для чого потрібен гарантійний брендинг

В умовах динамічного розвитку ринку і високого рівня конкуренції потреба у підтвердженні якості готового виробу є надзвичайно важливою як для виробника так і для споживача. Споживач при виборі речей керується власним смаком та довірою до бренду, а виробник, у свою чергу, працює над створенням позитивного іміджу і дбає про те, щоб максимально задовольнити потребу клієнта. У середовищі  такої взаємодії гарантійному брендингу відводиться роль посередника, який є ефективним для виробників та корисним для споживача.

У статті зібрали для вас корисну інформацію про значення гарантійного брендингу для різних сторін ринку.

З точки зору виробника готового виробу:

  • знак якості від виробника утеплювача;
  • додатковий аргумент на користь виробу;
  • маркетинг;
  • довгострокове співробітництво.

З точки зору продавця виробу:

  • знак якості виробу в цілому;
  • позиціонування на ринку: відмінність від конкурентів; відповідність ринку;
  • умова «продажу» (обов’язково або бажано мати);
  • формування бази аргументації для просування товару;
  • знак якості від виробника утеплювача;
  • додатковий аргумент на користь виробу;
  • маркетинг;
  • довгострокове співробітництво.

З точки зору покупця:

  • гарантія отримання певних властивостей;
  • гарантія якості виробу в цілому;
  • розширення знання про готовий продукт і його можливості;
  • статус;
  • інформація про товар (склад, властивості, догляд та ін.).

Як бачимо гарантійний брендинг у системі «Готовий виріб – Продавець – Покупець» виконує ряд важливих функцій, які в сукупності забезпечують високий результат на усіх рівнях.

Далі розглянемо основні види брендингу, які пропонує компанія К.tex.

  • Навісні ярлики – це ярлик, призначений для готового виробу, який використовується в якості додаткового джерела інформації про матеріал (утеплювач), який входить в пакет для виготовлення одягу.
  • Вшивні ярлики – це тканинний, полімерний чи виготовлений з іншого матеріалу ярлик, який призначений для вшивання у готовий виріб. За формою та видом матеріалу він буває різним. В окремих випадках може бути адаптований під спеціальні потреби виробника. До найпопулярніших матеріалів на яких замовлять вшивні ярлики належить атлас та жакард.
  • Брендування зони продажу – це комплекс брендованих матеріалів (плакати, банери, продуктові стенди та ін.), які допомагають роздрібним клієнтам створити привабливий простір для свого покупця. Забрендована зона виконує функцію привертання уваги, а також дає можливість покупцям отримати базову інформацію, яка можу стати ключовим аргументом при прийнятті рішення на користь покупки даного виробу.

Як бачимо гарантійний брендинг є ефективним інструментом, який комплексно працює на потреби різних сторін ринку. Саме тому компанія К.tex активно впроваджує гарантійний брендинг у ринковий вжиток. Сьогодні гарантійний брендинг можна отримати на преміум утеплювачі, такі як Termoloft, Hollowsoft, slimtex, синтетичний пух by K.tex.

Рекомендуємо

Останні матеріали

preloader